Fototriss 102. Var befinner jag mej just nu?

Vad göra i väntan på att VM-matchen ska avgöras? Fototriss så klart! En bild ut genom sovrumsfönster på min älsklingskastanj:

Sen går vi igenom på baksidan av huset ut genom vardagsrumsfönstret. Mässingshornets baksida där man hör spridda tillrop till matchens böljande:

och i mitten hittar vi min käre B:

helt oredigerad…

Etiketter: ,

4 svar to “Fototriss 102. Var befinner jag mej just nu?”

  1. Ma.links Says:

    Bra bilder!

  2. Jah Hollis Says:

    Ståtligt träd ni har på gården. Och gamla Mässingshornet ligger ju inte så långt från mitt heller. Men det var länge sedan jag var där nu.

  3. Mats Says:

    Jag är för solnedgångar, husprofiler och träd. Men Bertil är alltid bäst!

  4. jaket contin Says:

    Quality posts is the key to interest the people
    to visit the website, that’s what this web page is providing.

Kommentera

