Hole-in-one

Har man nu gett sin blogg det kaxiga namnet Moments så får det ju lov att hända något på den kan jag tycka. Vad tycker ni? Det är aldrig någon som säger något här sen ÅR tillbaka. Det hade varit ett moment det. Förra helgen hände något värt att notera. Jag och min käre B var gäster på Österlen. När det blev dags för hemfärd spelade vi Wii-golf medans våra värdar städade hemmet inför julinvasionen de ska få. Då slår Berra hole-in-one, minns inte om det var på sjätte eller sjunde hålet. Men oj så knäckande. Vi hade dock ingen frirunda i baren då det skulle köras bilar. Men det var ett moment to remember. Igår var jag iväg på Kulturklubben Kontrapunkt på N Grängesbergsgatan efter yogan. Max söta sambo Linnea sjöng vackert tillsammans med tre klasskamrater från Sjuksköterskeskolan. De kallade sig något med Ginger… och såg ut så här:

Etiketter:

2 svar to “Hole-in-one”

  1. Bertil Stenberg Says:

    Nästa gång vi träffas blir det skumpa, det lovar jag, hälsar ”han som gjorde det”.

Kommentera

