Mitt moment i rampljuset

Igår hade jag min stund i mediabruset. Det var rätt kul. För alla er stackare som missade min succé i Vem vet mest kan se det här i en månad. Dag efter dag efter dag.. ha ha ha

Hemsida till Vem vet mest

 

Etiketter:

4 svar to “Mitt moment i rampljuset”

  1. Peter Says:

    Hur gick det för dig i tävlingen?

    • syntaxia Says:

      Fjärde plats av 48. Gick vidare som segrare i delfinalen men föll precis innan fredagsfinalen. Men jag var så nöjd med det så.

  2. Mats Says:

    Vi kunde inte vara stoltare – möjligtvis om du gick till final i Let´s dance…

  3. Soffie Says:

    Tur at det finns utmaningar kvar.

Kommentera

