”Bästa” bilden

fanny1-kopiera.jpgVem (vad) vore man utan alla andra? Inte många hittar hit och jag tror jag är sanningsenlig när jag påstår att jag inte bryr mej om det. Fast jag kan ana att om folk hade börjat läsa så hade nog egot brytt sig mer. Mina bästa bilder har tagits av min vän Maria Nilsson (draken ovan t ex) men jag hittar en här i arkivet som jag gillar. Är inte säker på om det är bilden eller flickan jag är mest stolt över.

Så detta inlägg kom till tack vare min blogghero Mats

Skickar vidare till en annan rätt välläst Mats

3 svar to “”Bästa” bilden”

  1. Mats Says:

    Speglar är bra! Det mest spännande är ju att vi inte känner igen oss i fotografier eftersom de inte är spegelvnda och vi tror att vi ser ut som våra spegelbilder!

    Och så gillar jag jag den där totala inåtvända uppmärksamheten. Jag ska börja spegla mig regelbundet!

  2. Weman Says:

    Den där tjejen (som jag äger på Facebook!:-)) ska du vara bra stolt över, det vet du.
    Jag ska fundera på utmaningen, jag har fått den en gång redan (http://weman.wordpress.com/2008/01/21/sanningen-och-inget-annat-an/)
    och skrivit. Så det blir till att producera fram sju nya sanningar. Ska nog gå. Ska nog gå.
    Och skriv på, Soffie. Skriv där du står. Din formulering om såren i inrastrukturen på vägen till jobbet var lysande.
    Lägg ner självcensuren. Tänk med tangentbordet på.

  3. Weman Says:

    Sorry, lost in space, knappt läskunnig.
    Bästa bild var det, inte sju sanningar.
    Ska leta, men så fin bild som på den där dottern vet jag inte om jag kan hitta…

Kommentera

