Små små saker

Idag tar jag det första steget ut i bloggvärlden. Varför varför varför skriker Mikael i mitt huvud. Jo, jag tänker ägna mej åt att skriva ner små och stora ögonblick som jag noterar. För att göra dessa  snabbt försvinnande händelser synliga i det stora bruset.

Idag bjöd jag äntligen hem Elsa. Hon städar mitt rum varje dag och har otroligt gröna fingrar. Jag var hemma hos henne i maj och först nu hittade jag en bra dag att visa henne mitt hem. Men nu är det bestämt. Det känns bra.

Kommentera

